9 Nisan 2012 Pazartesi

iPhone'a Tema Yüklemek [Resimli Anlatım]


Merhaba,

Kısa bir aradan sonra paylaşımlarıma devam ediyorum.

Anlatıma başlarken telefonunuzun jailbreak li olması gerektiğini hatırlatayım. 

Arkadaşlar bu konuyla birlikte başlayan seride elinizdeki cihaza çok daha fazla bağlanmanızı sağlayacak özelleştirme yollarından bahsedeceğim. Yaptığım paylaşımları uygulayarak iPhonu’nuzun temasından fontuna, klavyesinden mesaj ekranına, menüdeki ikon sayısından dock da bulunan iconlara kadar her şeyi değiştirebileceksiniz. Ve tüm bunları yapmak için bu rehberdeki konular tamamıyla yeterli olacak. “Ben pek bilmiyorum, bulaşmamayım hiç” diyecek kişiler bile rahatlıkla bu saydığım özelliklerden faydalanabilecekler.

Bu konuda anlattıklarımı sıkıntısız uygulayabilmeniz için Cydia ya Source (Kaynak) Eklemek ve En İyi Source ler [Resimli Anlatım] konusundaki işlemleri telefonunuza yapmış olmanız işinizi kolaylaştıracaktır. Özellikle ücretli temaları ücretsiz olarak yüklemek için o konuda verdiğim kaynaklar kesinlikle işinizi görecektir.

Evet şimdi nasıl yapacağımızı görelim. 
Öncelikle Jailbreak’le birlikte gelen Cydia programını açıyoruz. Ve resimdeki adımlarda görüldüğü gibi Search kısmına tıkladıktan sonra "Winterboard" adlı uygulamayı bulup üzerine tıklayarak iPhonu’muza yüklüyoruz.







Sonrasında zaten uygulama menüde gözükecek. Uygulamayı açıyoruz. Karşımıza şöyle bir ekran çıkıyor. Select Themes tıklayarak yüklü olan temalara kolaylıkla ulaşıyoruz.


Uygulamayı yüklediğinizde burada pek fazla tema olmayacak. Bir sonraki konuda nasıl tema indirebileceğinizi gösterdiğimde buralar tema dolacak :) Temalarınız olduğunda üzerlerine tıklayıp seçtikten sonra sol üste tıklayıp geri dönüyorsunuz.


Sonrasında Respring e tıklayarak temalarınızı uyguluyorsunuz. İşte bu kadar basit iPhone da tema kullanmak.


Ama aslında asıl mesele buraya kadar olan kısım değil. Asıl mesele temaları nasıl indireceğiniz, hangi temaları indireceğiniz, indirirken nelere dikkat edeceğinizdir.
Şu ana kadar anlattıklarıma herhangi bir yerden de ulaşabilirsiniz. Bir eksik bir fazla ama işinizi görür diğer anlatımlar da. Ben sonraki konularda tema kullanımıyla ilgili ayrıntılardan bahsederken konunun aslı olan uygulama için bi daha başka yerlerde kaynak aramayın diye bu konuyu paylaştım. Bir sonraki konumda temalara nasıl ulaşacağınızı paylaşacağım Allah'în izniyle. 

Son olarak kullandığım bir kaç temadan ekran görüntüsü paylaşıyorum. 




Hoşçakalın.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konuyla ilgili olmasa bile yaşadığınız sıkıntıyla ilgili yardımcı olmak için elimden geleni yaparım. Sormaktan asla çekinmeyin.