12 Mayıs 2012 Cumartesi

iPhone da Font (Yazı Tipi) Değiştirme [Resimli Anlatım]

Merhaba,

Bir müddet aradan sonra inşAllah paylaşımlarıma devam edeceğim.

Bu konuda en basit yoldan Jailbreak'li telefonunuzda nasıl Font (Yazı Tipi) değiştirebileceğinizi paylaşacağım.

iPhone'unuzda font değiştirmek için bir kaç alternatif var ancak gerek işlevselliği gerekse hiçbir sıkıntı çıkarmaması açısıdan BytaFont isimli uygulama benim tercihim.

Daha önceki konularda anlattığım şekilde Cydia'dan uygulamayı adını yazıp aratarak indirebilirsiniz.

Uygulama telefonunuza kurulduktan sonra isterseniz programın içinden, isterseniz de Cydia'yı kullanarak istediğiniz Font'u indirip iPhone'unuzda kullanabilirisiniz.

Şimdi görsellerle Uygulamanın içerisinden ve Cydia'dan nasıl Font indireceğimizi görelim.

Programın içerisinden Font indirmek için, resimde görüldüğü gibi uygulamanın ana menüsünde bulunan Browse Font a tıklıyoruz.


Sonrasında ister Most Recent a tıklıyarak en son çıkan fontlara, istersek de Alphabetic Index  tıklayarak Alfabetik olarak sıralanmış fontlara ulaşırız.



Cydia'dan Font indirmek içinse aşağıdaki basamakları takip ediyoruz.


3. resimdeki menüden istediğiniz Font'u seçip, sonrasında Install a tıklayarak kurabilirsiniz.

***

Fontları uygulamak içinse, uygulamayı yükledikten sonra menüde çıkan icon'a tıklayarak giriş yapıyoruz.


Karşımıza gelen ekran şu şekilde. Resimde görüldüğü gibi Basic e tıklayarak fontları görüntüleyeceğimiz ekrana geçiyoruz.


Sonrasında yüklü fontlarımız arasında bir tanesinin üzerine tıklıyoruz.


Gelen onay ekranında Yes i tıklıyoruz ve telefon Respring işlemini gerçekleştiriyor.


Yeni font'umuz yüklenmiş durumda..


Telefonun kendi Font'una dönüş yapmak için yine Basic ekranında bulunan Restore Original a tıklamanız yeterli.



Bir sonraki paylaşımımda onlarca Font un arasında seçip beğendiğim güzel fontların ekran görüntülerini ve isimlerini paylaşacağım.


Hoşçakalın.


15 yorum:

  1. Dostum sen mukemmelsin ya.. Sitenize ve sana sonsuz tesekkurler!..

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle rica ederim. Kurulma amacına ulaşıp faydalı olabildiyse bu blog, ne mutlu bana.

    Bunun yanında bu paylaşımlara ilk yorum da sizden geldi. Bu yüzden de ben teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Emin olun ulasti..
    Ne demek.. Faydalanip da sonra emeklerinize karsi sessiz kalmak saygisiszca olurdu ne yazikki tesekkur etmekle yetiniyorum.

    YanıtlaSil
  4. Guzel paylasim emegine saglik. Yalniz son resimdeki temanin adi nedir hos duruyor. Programmi?

    YanıtlaSil
  5. Temanın adı "UINique HD Theme"

    bu temanın bir kaç tane farklı versiyonu var. iPhone'unuzda kullandığınız ios versiyonuna uygun olanı bulup kullanabilirsiniz.

    Aşağıdaki bağlantılarda temaları nasıl indireceğiniz ve telefonunuza nasıl yükleyeceğinizi görebilirsiniz.

    http://iphone-cozum-rehberi.blogspot.com/2012/04/iphonea-tema-indirme-yollar-resimli.html

    http://iphone-cozum-rehberi.blogspot.com/2012/04/iphonea-tema-yukleme-resimli-anlatm.html

    İlginiz için Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cafer Abi Ben Şu Tema İşlerini Bir Türklü Beceremedim Face Ekleyip Yardım Edersen Gerçekten Çok Müteşekkir Olacağım. (www.facebook.com/ayberk.akkol1)

      Sil
  6. dediğiniz gibi yaptım çuan tel elma simgesined devamlı restart yapıyor sayenizde başka forumalrda bu programı sakın kullanmayın diyor bende size güvenip kullndım gitti telefon

    YanıtlaSil
  7. nasıl kaldırıcam kardeşim bytafont u elma işaretinde kaldı ama ifunbox ile dosyalara erişebiliyorum oradan silsem düzelirmi yardım et kardeşim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer telefonunu tethered jailbreak yaptıysan normaldir
      Tethered ise jailbreak aracından just Boot edebilirsin

      Sil
  8. öncelikle geçmiş olsun. ben ve arkadaşlarım programı sorunsuz olarak kullanıyoruz. iphone 4s ve şu anda 5 te hiçbir sorun yaratmadı. telefonunun modelini ve versiyonunu yazarsan yardımcı olabilirim.

    YanıtlaSil
  9. merhaba ben appstoredan indirdim programı ama bu şekilde görüntüsü yok.anlamadım:( yüklediğim programı nasılkullanacağım bi bilginiz var mı

    YanıtlaSil
  10. Bu uygulamayı kullanabilmek için öncelikle telefonunuzu jailbrak yapmanız gerekiyor. Sonrasında Cydia üzerinden bu uygulamayı yükleyeceksiniz. AppStore üzerinde aynı isimde uygulama varsa bile hiçbir işe yaramaz.

    YanıtlaSil
  11. Çok yararlı sonrası. Ben senin fikrin için teşekkür ederiz. Paylaşım için teşekkürler. iphone en ucuz

    YanıtlaSil
  12. ya jailbrake siz nasıl degistirebilirim solemisiniz birde simblock nasıl kaldırabılırım yardım edebilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  13. jailbrak olmadan telefonunuzun fontunu değiştiremezsiniz. simblock konusunda da google a telefonunuzun modelini ve kullandıgınız versiyonu yazarsanız gerekli bilgilere ulaşabilirsiniz. örneğin " iphone 4 ios 6.1.3 unlock " model ve versiyon kısımlarını size uygun olacak şekilde değiştirmeniz yeterli.

    YanıtlaSil

Konuyla ilgili olmasa bile yaşadığınız sıkıntıyla ilgili yardımcı olmak için elimden geleni yaparım. Sormaktan asla çekinmeyin.